Zmieniamy się !

Z dumą ogłaszamy nowy rozdział w działalności Centrum Badań Jakości sp. z o.o.
Wprowadzamy nowe logo, ponieważ chcemy odświeżyć nasz wizerunek. Pomimo, że mamy sentyment do naszego starego znaku firmowego, jednak zdecydowaliśmy się go unowocześnić.
Nie jest to zmiana dla samej zmiany. Prawdę powiedziawszy, zmiany są nieuniknione i należy je zaakceptować, ale to nie jest wystarczający powód, aby przeprojektować logo naszej Spółki. Dobrym powodem do zmiany logo jest to, że nie spełnia ono już swojej funkcji i dlatego prostsza, bardziej charakterystyczna jego forma nabrała współczesnego wymiaru wizualnego.
Nasze pierwsze logo powstało wraz z powstaniem naszej Spółki w 1996 r. Na tamte czasy było charakterystyczne i barwne, w swojej formie sklasyfikowane jako układ brył geometrycznych kuli i stożka z literami tworzącymi figury geometryczne.

Umieszczanie go na innym kolorze niż biały lub z nieprawidłowo użytymi kolorami wyglądało nieestetycznie i nie kojarzyło się z jakością, którą mamy w nazwie Spółki oraz którą się kierujemy podczas świadczenia usług dla naszych klientów. Aby to zrekompensować musieliśmy opracować inne wersje, które sprawdziły się w różnych sytuacjach, niestety nie był to spójny wizerunek.
Pracujemy nad stworzeniem nowej, bardziej jednolitej identyfikacji wizualnej. A dzisiaj zaczynamy od logo, które wykorzystuje prostszą paletę kolorów oraz form, a także naszym zdaniem, jest bardziej wyrafinowane i odzwierciedla przynależność naszej Spółki do miejsca, w którym działamy, podkreślając tym samym przemysłowo-chemiczny charakter naszej organizacji.
Jest to ewolucja, a nie rewolucja.

Nie chcemy Was zanudzać przemyśleniami projektowymi nad nowym logo, naszą główną intencją jest poinformowanie Was o zmianie.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy zobaczycie, że wszystkie inne elementy wizualne wokół Spółki Centrum Badań Jakości będą podążać w nowym kierunku: m.in. na naszych budynkach, samochodach, służbowych uniformach, na stronie internetowej, itp.
To wciąż my. Nadal jesteśmy Spółką CBJ w Grupie Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., ale bardziej spójną i mamy nadzieję, bardziej rozpoznawalną. Nasze wartości pozostają niezmienne, a zmiana logo to krok ku jeszcze lepszej jakości obsługi naszych klientów.